Передача прав на торгову марку
Плануючи купівлю-продаж торгової марки, варто пам’ятати, що відповідно до чинного законодавства факт передачі права на торгову марку повинен бути зареєстрований Державною службою інтелектуальної власності (надалі – ДСІВ). Права на торгову марку вважаються переданими з моменту такої реєстрації.
Для цього до ДСІВ потрібно подати пакет документів, зокрема договір про передачу прав та документ про сплату офіційного збору. Дана процедура займає близько 2 місяців з дати подачі документів.
У вартість послуг нашої компанії по оформленню передачі торгової марки входять наступні дії:
- консультація з питань передачі торгової марки;
- підготовка договору для підписання власником торгової марки і правонаступником;
- сплата збору за опублікування відомостей про передачу торгової марки;
- підготовка документів та їх подача до ДСІВ;
- супроводження переоформлення в ДСІВ та отримання свідоцтва про передачу торгової марки.
Для підготовки необхідних документів Вам необхідно буде надати наступні документи та інформацію:
- реквізити власника торгової марки і правонаступника;
- дані торгової марки, права на яку передаються;
- довіреність для представлення інтересів перед ДСІВ.
Строк надання послуги – 2 місяці з моменту отримання необхідної інформації.
Вартість послуги–1100 грн.
Крім того власником торгової марки сплачується офіційний збір у розмірі 600 грн.
Звертайтесь! Ми працюємо з понеділка до суботи з 9.00 до 19.00.
Тел.: (050) 748 40 35, (097) 671 82 57
Складання договорів
Юридичні консультації
Перейти на головну сторінку:
Юридична компанія “Ремеді”