Реєстрація РРО
Відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» реєстратором розрахункових операцій (надалі – РРО) є пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг). Реєстрація РРО здійснюється податковим органом, в якому зареєстрований суб’єкт господарювання.
До РРО належать: електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, комп’ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо.
У вартість послуг нашої компанії по реєстрації РРО входять наступні дії:
- консультація щодо порядку реєстрації РРО;
- підготовка пакету необхідних документів;
- представництво в податкових органах, отримання реєстраційного посвідчення РРО.
Для реєстрації РРО нашими спеціалістами Вам потрібно надати наступні документи:
- оригінал та копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- оригінал та копію документа на право власності або договору оренди на приміщення, в якому буде використовуватися РРО;
- оригінал та копію договору з центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО;
- оригінал та копію техпаспорту РРО;
- книга обліку розрахункових операцій;
- довіреність на представника нашої компанії.
Строк надання послуги з реєстрації РРО – 5 робочих днів.
Вартість надання послуги – 1000 грн.
Звертайтесь! Ми працюємо з понеділка до суботи з 9.00 до 19.00.
Тел.: (050) 748 40 35, (097) 671 82 57
Реєстрація фізичної особи – підприємця
Юридичні консультації
Перейти на головну сторінку:
Юридична компанія “Ремеді”